20 באפריל 2024

קניות באתרי אינטרנט

עשרים בני אדם נפצעו, עם שבע שנשלחו לבית החולים, כאשר פעלול קידום מכירות בסיאול עבור הטלפון החכם של השתבש, החברה אמרה.

ביטל סדרה של אירועים המקדמים את המכשיר כתוצאה מהאירוע בסיאול ביום שישי. אנשים הגיעו עם רובים אוויר וסכינים על מקלות למרוץ כדי לתפוס את השוברים חכמים תלויים על בלוני הליום.

לקח אחריות על המצב ואמר שזה היה מכסה את הוצאות רפואיות בנושא. "האלקטרוניקה מצרה על כי מספר המשתתפים קוריאניים נפצעו במהלך אירוע קידום מכירות חיצוני בסיאול, בקוריאה פותחים מתחם G," אמרה הצהרה מהמשרד.

"אנחנו יכולים לאשר כי שבעה משתתפים אושפזו, ולמרות שאף אחד מהפציעות היו חמור, לוקח אחריות מלאה למצב האומלל והציע לכסות את כל ההוצאות הרפואיות הנלוות.

"LG היא חוקרת את האירוע, כדי להבטיח שניתן להימנע מהתרחשות כזו בעתיד." החברה הוסיפה, כי אירועים מתוכננים אחרים בוטלו מסיבות בטיחותיות.

גל של אנשים שוחרר 100 בלוני הליום, כל אחד עם טלפון חכם של שובר תשלום, במתחם G עשו ליטוש שיש מה שנקרא במקרה הענן, שהתקיים בפרק חיצוני בעיר בירת הדרום הקוריאנית.

הטלפונים, אשר מוכרים בדרום אפריקה, יינתנו לאנשים ברשותו של שובר, מסרה החברה. לקוחות הגיעו עם רובי אוויר כדי להפיל את הבלונים ופרצו קדימה כשהם שוחררו.

אדם אחד ביצע צוות הצביע על האירוע. ערוץ טלוויזיה אחד אזורי יש לכינוי Scrum "מלחמת העולם G" – השוואה לסרט מלחמת העולם Z שבו זומבים לטרוף אחד על השני כדי לטפס על קיר.

המכשיר שוחרר בניו יורק בשבוע שעבר, לאחר שבועות של הצטברות על מדיה החברתית.

הוא צפוי להיות זמין ברחבי העולם עם יותר מ -130 ספקים בתוך מספר שבועות