18 באפריל 2024

פסטיבלים בישראל ומידע נוסף

היום האחר, אני מדבר למארגן קהילה מקומי באזור, אין מישהו שלא מארגן הפגנות ותקוות לעתיד לרוץ לבחירות, ולא מישהו שכיף מאורגן כדי לעשות אירועים לעיירה. הם גם היו בוועדה לפיתוח כלכלית והם היו מחויבים לסייע לעסקים מקומיים, שגשוג כלכלי, מקומות עבודה מכוניות לפירוק, ותיירות. למרבה הצער, הם היו מוטרדים מעט, אז שאלתי למה. מתברר אחד האירועים הגדולים ביותר עבור העיר קורה יעלה בקנה אחד עם אירוע גדול מעיר סמוכה – כלומר, זה יהיה לפצל את התנועה והשתתפות מהאזור. אוקיי אז, בואו נדבר בסדר?

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בעת תכנון אירוע גדול הוא להיות להקה ידועה שם לבוא לשחק, והדבר השני הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לקבל את תכנית מכונית קלאסי באותו הזמן. למה? מכיוון, חבר 'ה כמו מכוניות לפירוק, ומראה מכונית למשוך אנשים בזכות עצמם, ובעלי הרכב קלאסי שמגלים את המכוניות שלהם אוהבים ללכת להופעות עם פסקי תורו הגבוהים ביותר והפרסים וגביעים הטובים ביותר לזכויות התרברבות מאוחרות יותר. מציע פרסים וחומרה (גביעים) יכול להביא את המכוניות העתיקות ומכוניות קלאסי הטובות ביותר, יחד עם חובבי הרכב האדוקים ביותר, שיש להם הרבה כסף לבזבז בזכות עצמם דרך אגב.

כאשר פרסים טובים מקבלים במהלך אירועים להראות את מכונית גדולה עם שיעור הצבעה מסיבית, אנשים מגיעים של מיילים דרך להשתתף ולבדוק את המכוניות העתיקות. אז עכשיו, מה לגבי אירועים קטנים יותר כגון פסטיבלים קטנים;

1. פסטיבל הבירה 2013 אמנות ומוסיקה
2. פסטיבלי אוכל
3. ימי, תעופה, וכו 'פסטיבלים

כן, כל אלה גם יכולים לחוות דחיפה גם מתערוכת רכב קלאסי צנועה המצורפת. כל מה שאתה צריך זה הרבה הגון חניה, מזג אוויר טוב, ולהודיע ​​על כך מראש למועדוני פירוק רכבים של הרכב האזוריים ועמותות מועדון רכב לאומיות. באמת, זה לא קשה לעשות, כמה מיילים, הודעות, אינטרנט, רשתות חברתיות וקשרי מילה של פה או ותהיה לך באל האנשים הנכונים שיקדמו אותו משם, יחד עם האירוע שלכם, נותן לכולם תירוץ לבוא תצוגה, להציג וליהנות מאירוע.

באזור שלנו שהיינו לנו תוכניות סירה, מופעי אוויר, פסטיבל האוכל , פסטיבלים וקונצרטים עם אירועי רכב קלאסי כחלק מהחגיגות, פירוק מכוניות והם תמיד הייתם מוצלחים ורבים משתתפים. אכן, תקוותי הכנה שאתה בבקשה לשקול את כל זה וחושב על זה.