19 במרץ 2024
5 טיפים חשובים שבוחרים אולם אירועים – חשוב מאוד לא לדלג! אלגריה מבחוץ - מתחם גדול

5 טיפים חשובים שבוחרים אולם אירועים – חשוב מאוד לא לדלג!

מציאת אולם לאירוע שלכם אינו משימה פשוטה כלל וכלל וכמו שאומרים על טעם וריח אין מה להתווכח וכאשר שואלים חברים או מכירם כל אחד יש לו את הטעם שלו ואת ההמלצה שלו על אולם אחר לפי ראות עיניו.

הדבר הנכון ביותר והפשוט הוא כפי שאומר הפתגם טוב מראה עיניים מאלף מילים לגשת לאולמות האירועים השונים בשעת אירוע ולבדוק האם האולם מתאים לכם מכל הבחינות. ישנם כמה דברים שצריך לבחון כאשר מגיעים לאולם אירועים

מיקום ודרכי גישה

מיקום האולם חשוב מאוד מבחינת הגעת האורחים המוזמנים כדאי למצוא מתחם שיהיה נגיש וקל להגעה כדי שלא יצטרכו האורחים והמוזמנים להסתבך בהגעה ל מתחם האירועים כמו כן חשובה מאוד החניה שתהיה חניה בשפע לכל המוזמנים ולא יצטרכו לחפש מחניה במשך שעות.

תפאורה ועיצוב

אלגריה אולם
אלגריה אולם – צילום מבפנים

הדבר הראשון ששובה את העיניים הוא התפאורה והוויזואליות של אולם האירועים הסגנון והריהוט וכמובן שלל התפאורה הנמצאת באולם עליכם לבחון האם זהו הסגנון של האולם בו אתם רוצים לערוך את האירוע שלכם האם מתאימה לכם התפאורה או שברצונכם להוסיף אלמנטים ליצירת אוירה מיוחדת משלכם לרוב אולם אירועים חדש יהיה מעוצב בעיצוב חדשני ומרהיב כמובן שבשעה שנפגשים עם בעל האולם עליכם לשאול מה מגיע לכם בתוך התשלום האם התפאורה נכללת בתשלום או שמא יש צורך להוסיף כסף עבור סידור שולחנות ופמוטים ועוד..

גודל המתחם

אלגריה מבחוץ
אלגריה מבחוץ – מתחם גדול

חשוב למצוא מתחם אירועים שיכיל את כל המוזמנים שלכם במידה ויש לכם הרבה מוזמנים במידה ואין לכם הרבה מוזמנים חשוב למצוא אולם שלא דורש כמות מינימלית של אורחים.

קולינריה

גני האירועים והאולמות המחודשים עברו תהליך שינוי מבחינה קולינרית בשנים האחרונות אם פעם היה המנה העיקרית רבע עוף היום כבר מדברים על מנות שף וגורמה שמגישים האולמות וגני האירועים השונים כדאי למצוא מתחם אירועים אשר מעסיק שפים ברמה גבוהה כדי שהאוכל יהיה בהתאם חשוב לזכור כי האוכל מהווה חלק מרכזי במהלך האירוע וכידוע עם ישראל אוהב לאכול ואוהב אוכל טוב.

אסתטיקה וניקיון

אלגריה שולחנות
אלגריה – אסטטי ,מעוצב ומסודר

כאשר אתם מבקרים בזמן אירוע באולם האירועים בדקו את רמת הניקיון והאסתטיקה של האולם בקרו בשירותים ובדקו את איכות הניקיון שלהם רמת ניקיון גבוהה היא עניין של חובה במיוחד שמדובר במקומות ציבוריים.

לפרטים נוספים בקרו באתר אלגריה בכתובת https://alegriaevent.co.il

 כתובת: המלך חסן השני 12, קרית עקרון

טלפון: 08-947-7800