19 באפריל 2024

נשקים וביטחון

היה מפגין ירי באקדח  קליבר 0.38 כאשר הוא הלך ובעט מיכאל פיימונטה, 26. הוא ואשתו היו לוקחים את המעמד במשך היום השלם כדי לשאת נשק למען ביטחונם, הוא אמר לתקשורת המקומית.

כל 50 המדינות לאפשר לתושבים להצטייד בהיתר נשק מוסתר, למרות אימונים ודרישות אחרות שונות.

בחודש שעבר, מדינת אילינוי הפכה לאחרונה שעשתה זאת, בתגובה לצו בית משפט השלום. פיירפילד קאונטי, אוהיו, למשרדו של השריף מופיע ירי השבת בעיירה לנקסטר כמקרי, שדר קולומבוס דיווח. "לקח לי כמה שניות להבין שאני נורה", אמרה ל-CNN מר פיימונטה.

מר פיימונטה טופלה בבית החולים ושוחררה באותו הלילה. מר דנלאפ לא דברתי בפומבי על התקרית.

תושבי אוהיו מבקשים היתר נשק מוסתר חייבים לקחת קורס בטיחות מאושר או "עדות לסכנה מיידית" תכנית, לעבור בדיקת רקע פלילית, ולעמוד בדרישות אחרות מדריך שידורים אקדח במדינת אוהיו בארה"ב ירה סטודנט בזרוע בטעות בכיתה עבור אנשים המבקשים אישורים לשאת נשק מוסתר כאשר מושל אנדרו קואומו לשים את השם שלו לתחמושת המאובטחת ואכיפת נשק (בטוח) לחוק, חודש בלבד לאחר הירי ההמוני בניוטאון, קונטיקט, הוא אמר לתומכיו כי הוראות לבריאות הנפש של הצעת החוק שעמדו בליבה של החקיקה.

המעשה כולל, בינו פקדים השונים בבעלות אקדח, משהו שנקרא "כוננות בריאות נפש", המחייבת את אנשי בריאות נפש לדווח על חולים שהם מאמינים להוות איום על עצמם או באחרים.

"אנשים שאינם חולים בנפשו לא צריכים לקבל גישה לרובים", אמר קואומו גוב. "זה שכל ישר." קשה להתווכח עם זה. מחלת נפש באופן ברור כבר במרכזו של חלק מהירי ההמוני הידוע ביותר לשמצה במדינה. אבל יכול להיות החוק החדש תוצאה לא מכוונת: השתלתשיער מה שהופך אותו קשה יותר לחולי נפש כדי לבקש עזרה?

שיער
שיער