28 במרץ 2024

עבודות אינסטלציה בת"א

עבודות אינסטלציה בת"א

לפני שאני פותח את הפוסט הזה, אני רוצה לדבר על דמוקרטיה, ממש לא הבנטי למה הנשיא ולדימיר פוטין סגר את העיתון שקראתי מדי פעם והפך אותו לרוסיה היום … מוזר מאוד פוטין אני לא מבין למה הרי התכנים שהיו שם היו ברמה טובה ושהיו פרו ממשלתיים בדרכך. בכל אופן בהצלחה לעיתון רוסיה היום.

במעבר חד נעבור לשיפוצים שאני עושה בבית ובגלל זה אני כותב על אינסטלטור בתל אביב.

עבודות אינסטלציה בתל אביב

 עבודות אינסטלציה הן למעשה כל העבודות אשר קשורות לצנרת של מבנים – מים, ביוב וכדומה. ישנו מגוון רחב של עבודות אינסטלציה, שנדרשות במקרים שונים ולמטרות שונות, ולמעשה, כמעט כל אדם נזקק לעבודות אינסטלציה כלשהן בשלב כלשהו של החיים.

 מתי מבצעים עבודות אינסטלציה?

 עבודות אינסטלציה נדרשות בשני מקרים עיקריים – בהתקנה של מוצרי אינסטלציה חדשים ובתיקון של תקלות באינסטלציה. המקרה הראשון נפוץ מאד כאשר בונים דירות חדשות או כאשר עורכים שיפוצים משמעותיים בדירה קיימת. במצבים אלה יש צורך רב בעבודות אינסטלציה, למטרות כמו הנחת צנרת חדשה לבניין או החלפת צנרת, התקנת כלים סניטאריים כמו אמבטיה, מקלחת, כיורים וברזים, ניאגרות לאסלה וכדומה, יצירת הכנה לברזים ברחבי הדירה, ועוד. המקרה השני, של תיקונים, נפוץ עוד יותר. כל אדם נתקל בנזילות, בהצפות ובתקלות שונות בצנרת, המחייבות עבודות אינסטלציה ברמות שונות. אינסטלאטורים מטפלים בבעיות כמו איטום שנשחק, סתימות בצנרת ובביוב, נזילות ממקורות שונים, פיצוצים בצנרת ועוד תקלות מכל הסוגים והגוונים.

 מי מבצע עבודות אינסטלציה?

 עבודות של אינסטלטור בתל אביב מבוצעות, כמובן, על ידי אינסטלטור. אמנם, ישנן תקלות קלות באינסטלציה שאנשים בעלי ידיים טובות יוכלו לתקן בכוחות עצמם, גם ללא עזרתו של אינסטלטור, אך ברוב המקרים התקלות הן מורכבות יותר, ויש צורך בעבודה מקצועית. עם זאת, חשוב לדעת שאינסטלאטור אינו מחויב בתעודה מקצועית כלשהי, ולמעשה, כל אדם עם מעט כישרון בתחום יכול להציג את עצמו כאינסטלאטור – מה שאומר שכדאי לבדוק אם התקלה אכן מחייבת עבודה מקצועית, ואם כן – לבדוק שאכן מזמינים אינסטלטור איכותי ומקצועי, שיבצע את העבודה היטב ולא יגרום, חלילה, לנזק.

 איך לבחור אינסטלטור

אז איך אתם בוחרים את האינסטלטור שלכם ?

בגלל העובדה שאינסטלאטורים אינם חייבים בתעודה מקצועית כל שהיא, הרי שבחירה של אינסטלטור היא עבודה קשה ומורכבת. אין, למעשה, אפשרות לדעת איזה אינסטלטור בתל אביב אכן מקצועי ומיומן ואיזה אינסטלטור הוא חובב או "חאפר". ישנן מספר דרכים לוודא שאתם מזמינים אינסטלטור מקצועי. דרך אחת היא לבחור באינסטלאטור שמחזיק גם בתעודה של קבלן שיפוצים. במהלך ההכשרה של אדם כקבלן שיפוצים נלמד גם תחום האינסטלציה, כך שאדם שמחזיק בתעודה זו לבטח יודע פרק באינסטלציה ויוכל לטפל היטב בתקלות. דרך נוספת היא לבחור באינסטלאטור ותיק מאד. מירב הסיכויים שאינסטלאטור שאינו מקצועי לא ישרוד בשוק זמן רב, ולכן אינסטלטור ותיק הוא ככל הנראה גם אינסטלטור מקצועי, והוא לבטח בעל ניסיון רב בתחום. הדרך האחרונה והטובה ביותר לבחירה של אינסטלטור היא קבלה של המלצות ממכרים אשר כבר השתמשו בשירותיו של אינסטלטור כלשהו. שכנים, חברים, בני משפחה ומכרים אחרים יכולים להמליץ על אנשים מקצוע טובים אשר מבצעים עבודה מקצועית, על אינסטלאטורים שדורשים מחיר הוגן על עבודתם – ולעומת זאת גם יוכלו לדווח על עובדים שמחיריהם גבוהים מעבר לערך העבודה שלהם, ועל אנשים שאינם מקצועיים בתחום.