26 באפריל 2024

איטום גגות בגבעתיים בגובה

איטום גגות בגובה הוא איטום שנעשה במבנים גבוהים ובמקומות קשים לנגישה. המומחים בתחום יכולים לבצע איטום בגובה בהצלחה מרובה.

מתי עושים איטום בגובה?

איטום בגובה עושים בכל מקום בו יש צורך באיטום של מבנים גבוהים ובמקומות קשים לנגישה. כל עבודה שמתבצעת מעל 2 מטר גובה נחשבת לעבודה בגובה וזקוקה למכשור מתאים. רק חברות מנוסות מבצעות את האיטום ובדרך כלל הן עושות זאת על ידי טיפוס בחבלים, או לחילופין בעזרת תא נייד שמגיע באמצעות מנוף. האיטום נעשה בכל האופנים הדרושים בהתאם לסוג המבנה ואופיו, מתאימים את העבודה על פי התנאים הפיזיים. כיום בבנייה האדירה שיש בגבעתיים, איטום גגות בגבעתיים הוא מצרך נדיר שכן כל המבנים רוצים להתחדש ולשמור על עצמם אל מול הבניינים החדשים שנבנים שם כיום.

חשוב לדאוג כי איטום בגובה יעשה על ידי חברה מקצועית שיש לה אישור בטיחות בגובה, והיא עושה את זה בצורה איכותית. שימו לב שעבודות איטום בגובה לא יכולות להיות תחת עיני הלקוחות,  הם לא ישימו לב לצורת העבודה ולא יראו אם היא נעשתה בידיים טובות היות והיא נעשית בגובה רב. לכן צריך שתהיה זו חברה אמינה שאפשר לסמוך עליה שהיא מבצעת באמת איטום בגובה בצורה טובה ולא גורמת נזק למבנה.

איטום גגות בגבעתיים בגובה

תהליך העבודה

  • ראשית כל מגיעים אל המוקד ומאבחנים את הבעיה. בודקים את המקום פנימית וחיצונית ומחליטים על סוג האיטום הכי מוצלח.
  • במקרה של גילוי סדקים אוטמים אותם בעזרת חומר קשיח, את החומר סורקים אחר כך כדי ליצור משטח אחיד ואסתטי. רוצים לדעת מה קורה אם גיליתם סדק בקיר? בדקו באתר תרבות הדיור
  • אם הקירות של המבנה ספגו מים ניתן לצפות אותם בחומר מבודד כדי ליצור הפרדה. אפשרות נוספת היא למרוח סיליקון שדוחה את ספיגת המים.
  • בתים שבנויים בשיטה טרומית מוכרחים אטימה בין החלקים כדי למנוע חדירת מים. עושים זאת על ידי חומר יסוד ומריחת חומרים מבודדים.

איטום בגובה – חשוב לכל אחד

גם במבנים גבוהים יש לוודא כי נעשה איטום מלא. מקומות קשים לנגישה כמו מבנים רבי קומות או גגות משופעים, יהיו חייבים בביצוע איטום בגובה על ידי מומחים. אסור לזלזל בפעולות אלה משום שבעיות איטום עלולות לפגום במבנה וליצור בו ליקויים והרס. לכן בכל מקרה חשוב לבדוק את מצב האיטום ובעת הצורך להזמין איטום בגובה על ידי חברה מקצועית.

 איך עושים איטום גגות? ככה: