26 באפריל 2024

אי למטבח של איקאה

מטבח עם איבשנת 2016 וגם בשנים הקודמות לה, עיצוב הבית בכלל ועיצוב המטבח בפרט נהיה עניין לא רק של עשירים אלא דווקא של נחלת הכלל. כיום, בשל מחירי הדירות היקרים מאוד, אנשים מעדיפים להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים על שיפוץ כולל של הבית ובפרט החלפת מטבח ישן למטבח מודרני ומעוצב מאשר למכור את הדירה ולהוסיף עוד מאות אלפי שקלים עבור בית חדש ושיפור הדיור. בצורה זו אנחנו מקבלים שיפור דיור באותה הדירה במחיר הרבה יותר נמוך מאשר מחירה של דירה חדשה בפרויקט כזה או אחר.

אחד השידרוגים המוכרים ביותר בישראל הוא אי למטבח של איקאה. באיקאה, רשת העיצוב לבית ישנם מטבחים מדהימים במחירים משתלמים לכל נפש. ההרכבה וההתקנה נעשית על ידם במחיר לא גבוה ואנו מקבלים מטבח עם אי גדול או קטן לפי התאמה לבית שלנו במחיר שווה לכל נפש.

מטבח עם אי גדול או קטן?

השאלה הזאת נשאלת ברגע שמחליטים לעשות שיפוץ למטבח. במקום להפריד את המטבח מחדר האורחים / הסלון, ישנה אפשרות לפתוח את הקיר הזה ולשים בין המטבח לסלון אי שהוא יהיה ההפרדה של שני החדרים אך החלל יראה גדול יותר בשל כך שאין קיר שמפריד בין המטבח לבין הסלון.

אי למטבח

מטבח עם אי גדול מתאים לבתים מרווחים או למשפחות מרובות שרוצות לאכול מסביב לאי בארוחות הערב והחג. בעוד שאי קטן מתאים לבתים קטנים יותר וגם למי שרוצה שהחלל יראה גדול אפילו יותר שכן האי לא יתפוס את רוב המקום בין החדרים.

טיפים אחרונים אודות אי למטבח

חשוב לציין, מטבח עם אי זאת בהחלט האופנה האחרונה להגדלת החלל של הבית אבל ישנם עוד לא מעט דרכים להפוך את הבית לגדול יותר וחשוב מאוד אם נפלה ההחלטה על עיצוב וחידוש הבית לבדוק את כל הטיפים וכל החידושים בתחום עיצוב הפנים שכן אתם יכולים לקבל ולגלות שיש עוד המון סוגי עיצוב שיתאימו לכם מלבד עיצוב המטבח ושבירת הקיר המפריד.

חשוב לציין, אי למטבח הוא יכול להגיע עם כיריים לבישול ומצד שני גם כשולחן אוכל נקי, גם זה יכול לבוא כשיקול בין בתים עם מטבח גדול שהכיריים לא מקטינות את שטח השיש לבין בתים קטנים יותר שהאי הוא המקום היחיד שבו אפשר לאכול כי אין מקום לשולחן אוכל נוסף, שיקלו זאת באחריות.

הנה כמה טיפים חינמיים לעיצוב המטבח:

https://www.youtube.com/watch?v=xMaGx7vSnCU