19 במרץ 2024
ניקוי ספות עור טיפים מועילים לבית ספות עור

ניקוי ספות עור טיפים מועילים לבית

ניקוי ספות עור טיפים

רבים בוחרים לרכוש ספות עור במקום ספות בד, מכיוון שרובנו נוטים לחשוב שספות עור אינן זקוקות לשמירה מפני אבק ולכלוך כפי שספות בד זקוקים לה. וכן, כאשר ספות עור צוברות כתמים קל לנקות אותן. אולם, הדבר בחלקו נכון. ספות עור קלות יותר לניקוי מספות בד, אך בהעדר שמירה וניקוי הספות מדי שבוע ותחזוקה נכונה לספות, הן עלולות לאבד מהמראה היוקרתי והטוב שלהן. לכן, גם כאשר מדובר בספות עור, יש לדאוג לנקות אותן כל פרק זמן קבוע, בכדי שהם ישמרו לאורך זמן במראה טוב, יוקרתי ואיכותי.

ספות עור
ספות עור

ניקוי ספות עור טיפים

כאשר מדובר בספות מעור אמיתי,  לפני שאנו מזמינים אנשי מקצוע המומחים בתחום ניקוי וחידוש ספות עור. אפשר לנסות לנקות את הספות בבית לבד.  ישנן מספר שיטות נקיון שניתן בעזרתן באופן ביתי ועצמאי לנקות כל סוג כתם אשר צוברות ספות העור. בעזרת פעולה שגרתית של שאיבת אבק בכל פעם שאבק או לכלוך מצטברים על הספות, ניתן למנוע היווצרות של כתמים קשים שנוצרים מפרורים ואבק שנשארים על הספה לאורך זמן. כמו כן, בעזרת מטלית לחה הספוגה במים וסבון, ניתן לנקות את הכתמים השטחיים שצברו ספות העור. חשוב מאוד לנקות כל כתם מיד כאשר הוא נוצר, בכדי שהזמן שעובר, לא יקשה על הסרתו מכיוון שהוא הוטבע בספה באופן יותר מהותי. אם ספות העור שלכם דהו ואם מעוניינים להשיב להן את הצבע המקורי והטוב שלהן, תוכלו להיעזר במים המהולים בסודה לשתייה. מדובר ברבע כוס מלח המעורבב בשלושת רבעי כוס מי ברז יחד עם שתי כפות סודה לשתייה וכף קמח. יש לטבול מטלית בתערובת הזאת ולנקות בעזרתה בעדינות את הספה ובעיקר את האזורים אשר רוצים להשיב להם את הצבע הטוב והמקורי שלהם. לאחר מכן, יש להעביר מטלית יבשה על הספה ולייבש אותה. אם מדובר בכתמים נוזליים או כתמי דיו קשים, ניתן להיעזר בחומרים מיוחדים לניקוי עור אשר ניתן למצוא בכל חנות הרלוונטית לחומרי ניקיון. בעזרת החומרים המיוחדים ובאופן שימוש נכון, ניתן להסיר כמעט כל כתם באשר הוא מספות עור. אם אתם מעוניינים לבצע ניקוי יסודי לספות העור שלכם ולהחזיר להם את המראה ההתחלתי המלא ברק שלהן, ניתן לערבב כפית אחת של חומץ לבן מזוקק עם שתי כפיות חומר פשתן. יש לטבול את המטלית בתערובת הזאת ולנקות בתנועות סיבוביות רחבות את הספות. לאחר 10 דקות, יש להסיר את החומר על ידי מטלית יבשה ולחזור שנית על התהליך כולו.

ספת עור
ספת עור

מתי יש צורך להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע עבור ניקוי ספות עור?

אם מצאתם ניקוי ספות עור טיפים והשתמשתם כבר בכולם, אך עדיין ספות העור שלכם לא נראות טוב מכיוון שהלקה הוסרה מהם על ידי שימוש לא נכון בחומר ניקוי או מכיוון שהם כבר די דהויות וישנות ישנם כאלו שיעדיפו לתרום את הספה לכל מיני עמותות של חסד אך לא לכולם ישנה את האופציה ובכל זאת, אינם רוצים להחליף אותם בחדשות, תוכלו להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע המומחים בתחום ניקוי וחידוש ספות עור.

בעזרת פעולות מקצועיות של אנשי המקצוע, הספות שלכם יוכלו להראות בסופו של התהליך ממש כמו חדשות.

לקבלת טיפים וייעוץ חינם ניתן לפנות ANYCLEANING – מומחים לנקיון ספות