28 במרץ 2024

למה חשוב לנו לשקול שירות פירוק רכבים

ישנם הרבה פעולות שאנחנו יכולים לעשות עם מכונית ישנה. יש כאלו שאוהבים "אספנות" ושומרים את הרכבים שלהם רק לעצמם, יש כאלו שחורשים על הרכבים שלהם עד שהמכונית נגמרת לגמרה מה שנקרא מצב טוטאל לוס ויש את החכמים יותר שנוסעים עם הרכב עד מצב שהוא עדיין בחיים אבל עדיין יודעים להוציא את המקסימום מהרכבים שלה םומחליטים לשקול שירות פירוק רכבים או מכירת רכב לברזל.

מכירת רכבים לפירוק בצורה הטובה ביותר

מכירת רכב לפירוק זה לא דבר רע! להפך אפשר להשיג כסף מצויין על הרכב הישן. גם אם לא ממש בא לכם למכור את האוטו אתם חייבים לדעת שלכל מכונית יש תאריך לידה ולצערינו גם תאריך תפוגה אז כדי מאוד לשקול למכור את הרכב לפירוק כל עוד זה אפשרי! חשוב לדעת גם כן ישיש הבדל עצום בין רכבים לפירוק לבין רכבים לברזל , להלן הסברים:

רכבים לפירוק: רכבים לפירוק זה פעולה מאוד מסויימת ומורכבת, מטרת פעולה זו היא לקחת מכונית מסויימ ולפרק אותה בזהירות על מנת להוציא חלפים מסויימים מהמכונית למטרת תיקון ומכירה לרכבים דומים אחרים .

פירוק רכבים יתרונות מול חסרונות רכב לברזל

יתרון רכבים לפירוק מקבלים הרבה יותר כסף עבור הרכב

חיסרון לא קל להיפרד מהרכב הישן ולדעת שאיזה בחור עם מכונה מפרק אותו ומוריד לו חלק חלק לאט לאט, קשה קשה!

רכבים לברזל : רכבים לברזל פשוטו כמשמעו. אתם מגיעים למגרש גריטה משאירים שם את הרכב מקבלים סכום סמלי עבור מכירת רכב לברזל.

יתרון מקבלים סכום סמלי

חיסרוןהחיסרון היחיד שאתם צופים ברכב שלכם נהרס לכם מול העיניים!, מקבלים פחות כסף מרכב לפירוק.

יש יתרון מאוד בולט וגדול בשני מקרי המכירה של הרכב לפירוק או לברזל שנקרא " שמירה על איכות הסביבה ". כשאתה מחליט שזה הזמן,כאן ועכשיו למכור את הרכב למטרה כזו או שונה אתה צריך להבין גם כן שאתה תורם לאיכות הסביבה בכך שהרכב נשלח למטרת מחזור כלשהיא וזאת תכונה מעולה! ופעולה נכונה!

כמה אפשר לקבל על רכב לפירוק?אם נכסכם הוא לפירוק אופציית הרווח על הרכב הוא בין 1000שח ל 3000שח תלוי (למשל פיאט לאומת BMW)

כמה אפשר לקבל עבור מכירת רכב לברזל ?כאשר מדובר על רכב למטרת סוחר מתכות או ברזלים יש להבין שאין חשיבות לסוג דגם של המכונית. הרכב נמכר כ " גוש " של ברזל בד"כ המחירון הוא בין 300שח ל 600שח במקרה הטוב, במידה ויש לכם משאית או GMC יש סיכוי גדול שתקבלו הרבה יותר כסף!

בהצלחה עם מכירת הרכב לפירוק!